قانون ۲ دقیقه ای طراحی سایت فروشگاهی - طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

تاکنون بیش از ۱۹۲ هزار سایت و فروشگاه آنلاین با سی فایو ساخته شده است

آیا می توانید برخی از مطالعات موردی موفق و موارد نمونه کارها را به اشتراک بگذارید؟ چرا موفق شدند؟

شناسایی نیاز واقعی مشتریان و ارائه راه حل‌های اصولی در مرحله مشاوره و جلسات نیازسنجی.

نمونه پروژه طراحی سایت شرکت بازرگانی شایان سالار اروند

سی فایو با وجود سابقه کاری درخشان و تجربیات بسیاری که در این حوزه کسب کرده است با رعایت اصل انصاف و با هدف فراهم کردن بستر برای ورود کسب و کارهای نوپا به دنیای طراحی سایت با بهترین قیمت سایت شما را طراحی و متنوع‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد.

آیا امکان پاسخگویی به سوالات و مشکلات من در هر ساعت از شبانه روز امکانپذیر است ؟ بله. تیم پشتیبانی رویا وردپرس بصورت ۲۴ ساعته شبانه روز، آمادگی پاسخگویی به سوالات و همچنین رفع مشکلات احتمالیوب سایت مشتری را دارند.

قطعا اولین دلیلی که موجب این اختلاف قیمت شده است، نوع خدمات است. گاهی شما فقط یک سایت با پیکربندی ساده احتیاج دارید که در طول ماه چند محتوای ساده در آن منتشر کنید که در این صورت نیاز نیست هزینه زیادی بابت آن صرف کنید؛ اما گاهی به یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید که از لحاظ امکانات و ویژگی‌ها کامل باشد و گاهی حتی به برخی ویژگی‌های انحصاری نیاز دارید که به دلیل زمان و دانشی که در این بین صرف می‌شود باید بیشتر هزینه کنید.

دانش فنی تمام آن چیزی نیست که برای اعتماد کردن به یک مجموعه فناوری اطلاعات نیاز دارید.بلکه آنچه که دانش فنی را ارزشمند می کند، تعهد کاری و رویکرد حرفه ای ست.

در نهایت مدیریت سایت می‌تواند این دیدگاه را بررسی و منتشر کند. امکان اتصال این قابلیت به پنل‌های پیامکی رایج امکان تعریف زمانی که باید پیامک برای خریدار ارسال شود (مثلا بعد از یک هفته) قابلیت ثبت دیدگاه و امتیازدهی به مقالات وب سایت

هزینه هاست بسته به نوع و حجم آن متفاوت است. انواع هاست عبارتند از اشتراکی، اختصاصی، نیمه اختصاصی، ابری، هاست وردپرس و هاست ایران.

در صورت تمایل می توانیم برای مشتریان خاص پسند و بلندپرواز طراحی اختصاصی صفحات و بنرهای ویژه داشته باشیم. همچنین در صورتی که می‌خواهید در عبارت های مهمی که مشتریان‌تان سرچ می‌کنند بالاتر دیده شوید خدمات سئو در اختیار شما قرار می دهیم تا مشتریان شما را راحت‌تر پیدا کنند.

آیا تجربه ای در صنعت، بازار یا حل یک مشکل تجاری مشابه دارید؟

عمدتاً در سایت هایی که توسط فرد طراحی می شود، بعد از اتمام طراحی بروزرسانی انجام نخواهد شد و سایت به صورت پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی انجام نخواهد شد.

با سی فایو، می‌توانید بدون کدنویسی هر وب سایتی را ایجاد کنید، بصورت نامحدود صفحه بسازید، هاست اختصاصی پر سرعت داشته باشید و صدها امکان متنوع به وبسایت خود اضافه کنید.
اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

تعرفه طراحی سایت با ویترین بر اساس امکانات مورد نیاز اکثر کسب‌وکارها تنظیم شده. اگه می‌خواید دستتون برای انتخاب خدماتی که دوست دارید بازتر باشه، در ویترین این امکان وجود داره که بسته‌های سفارشی متناسب با نیاز شما ارائه کنیم. کافیه با ما تماس بگیرید تا در مورد جزئیات صحبت کنیم.

برنامه ریزی همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شروع هر طراحی وب اینجا برای یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای با تحقیق و قالب بندی شروع می شود. کاری که شما انجام خواهید داد این است که به ترتیب با تیم های بازاریابی و طراحی همکاری نزدیک داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که شریک حرفه ای شما همه جوانب را در نظر گرفته و موفقیت را هدف قرار داده است. کمپیین های سئو

در این صورت ممکن است پاسخ بخش عمده ای از سوالات خود طراحی سایت را پیدا کنید. در غیر این صورت کارشناسان شرکت طراحی سایت آروند اصفهان می‌توانند اطلاعات اولیه و کلیاتی درباره نیازهای شما و سایر اطلاعات ارزشمند را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت وردپرسی شرکت خودتان اتخاذ کنید.

با توجه به نیاز بسیار بازار به طراحی سایت ، شرکت های توضیحات بیشتر طراحی وب سایت زیادی مشغول به کار هستند .

آنها برای معرفی محصولات خود به طراحی سایت وردپرسی و بویژه پلاگین‌های وردپرسی و افزونه‌های ویژه برای تسهیل فرایند‌ها نیاز دارند.

روش بعدی، راه‌اندازی سایت با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس است. راه‌اندازی سایت با وردپرس نیز هزینه‌های مربوط به خود را دارد. روش بعدی طراحی سایت، استفاده از سایت ساز است. در کنار امکانات کامل و حرفه‌ای که این پلتفرم در اختیارتان قرار می‌دهد، هزینه آن نیز از دیگر روش‌های راه‌اندازی پایین‌تر است. در نتیجه این روش راحت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش راه‌اندازی سایت است.

نوع سیستم مدیریت محتوایی که می‌خواهید برای سایتتان استفاده کنید نیز در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است. بعضی از این سیستم‌ها مانند وردپرس رایگان هستند.

فرقی نمی‌کند فروشگاه اینترنتی شما چه تعداد سفارش دارد. سرورهای مقیاس‌پذیر ویترین می‌تواند همپای رشد کسب‌وکار شما، منابع لازم برای میزبانی از وبسایت شما را تأمین کند.

اگر برای طراحی سایت کسب‌وکارتان نیازمندی ویژه‌ای دارید که در جزئیات بسته‌ها پیدا نکردید، می‌خواهید بعضی از خدماتی که در لیست قیمت طراحی سایت آمده را متناسب با کسب‌وکار خودتان تغییر دهید یا هر سؤال دیگری درباره تعرفه ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید با کارشناسان ویترین صحبت کنید.

طراحان سایت به دنبال حل مشکلات برای مشتریان خود هستند. طراحان تجربه کاربری به دنبال حل مشکلات برای کاربران خود هستند. طراحان سایت ابتدا مشکلاتی را که مشتریان خود با آن مواجه میشوند را کشف میکنند.

ما همیشه حامی وپشتیبان شما هستیم. رویا وردپرس بهترین قیمت طراحی سایت را برای شما فراهم آورده‌است.

دقت داشته باشید که مواردی مثل تولید محتوا، وارد کردن محصولات در سایت، طراحی گرافیکی، سئو یا ادمین سایت جزء وظایف اکانت منیجر نیست. لطفا اینجا برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

معمولا استفاده از تجربه افراد متخصص بهتر از صرف وقت برای کسب تجربه است. اگر برای راه‌اندازی وبسایت کسب‌وکارتان می‌خواهید از تخصص و سلیقه افراد حرفه‌ای استفاده کنید، می‌توانید روی ویترین حساب کنید.

Report this wiki page